Nescafé

Výrobky od značky Nescafé můžete nalézt v těchto kategoriích:
Nescafé — Káva a kávové kapsle
Zobrazit všechny výrobky z kategorie Káva a kávové kapsle-
Nescafé Dolce Gusto Espresso 16 ks
390 Kč158 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 28. 4.Balení obsahuje 16 kapslí kávy Espresso 100% arabika, intenzivní a bohatá chuť se sametově hebkou cremou.
-
Nescafé Dolce Gusto Latté Macchiato
250 Kč269 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 28. 4.Kapsle Nescafé Dolce Gusto Latté Macchiato.
-
Nescafé Dolce Gusto Espresso Milano
190 Kč157 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 28. 4.Kávové kapsle Nescafé v balení 16 kusů.
-
Nescafé Dolce Gusto Espresso Intenso (new)
190 Kč157 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 28. 4.Kávové kapsle Dolce Gusto Espresso Intenso v balení 16 ks.
-
Nescafé Dolce Gusto Cappuccino 8 + 8 ks
390 Kč157 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 28. 4.Balení obsahuje 8 kapslí kávy a 8 kapslí mléka, napěněné horké mléko, mírně oslazené, v malém množství boha...
- ← Předchozí
- 1
- 2
- 3
- 4
Nescafé
Jediným konkurentem bohaté chuti kávy NESCAFÉ je její bohatá historie. NESCAFÉ patří mezi strategické značky v portfoliu společnosti Nestlé.
Opírá se o tradici sahající do 30. let 20. století, kdy se představitelé kávového institutu obrátili na tehdejšího předsedu správní rady Nestlé Louise Dappla se žádostí, zda by výzkumné týmy Nestlé mohly vyvinout dehydrovanou kávu v kostkách, která by byla schopna udržet chuť i aroma kávy a být rozpustná v horké vodě. Louis Dapples zadal laboratořím Nestlé výzkumný úkol, který se po několika letech podařilo vyřešit na jaře roku 1937 týmu v čele s „kávovým guru“ Maxem Morgenthalerem. Reklama na 1 rozpustné NESCAFÉ Podařilo se zajistit zachování aroma i rozpustnost – výrobek nakonec spatřil světlo světla nikoli jako kostka, ale jako prášek, který si mohl spotřebitel smíchat s vodou v poměru podle vlastní volby. Nový produkt dostal jméno NESCAFÉ. Je to kombinace slov Nestlé a café. NESCAFÉ se poprvé prezentovalo 1. dubna 1938 ve Švýcarsku. V roce 1939 byla zahájena výroba NESCAFÉ také ve Francii, Británii a USA. V 50. letech se káva stala populární mezi mladými lidmi, kteří se potkávali v kavárnách, aby si mohli poslechnout rock’n’roll.
Díky neustálému technologickému vývoji společnost v 60. letech představila svůj prémiový produkt NESCAFÉ Gold, vyrobený metodou vymražování, a v 90. letech tuto technologii ještě vylepšila o proces, který zachová maximální množství aroma.
Dnes NESCAFÉ nabízí různé druhy káv, které uspokojí různé nároky na chuť.