Philips

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:
Philips — Domácí kina
Zobrazit všechny výrobky z kategorie Domácí kina-
Philips TAB6309
9 999 Kč9 999 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 26. 2.Soundbar 2.1 Philips s umělou inteligencí, synchronizací zvuku a regulací výšek a basů. Výstupní výkon až 3...
- doprava zdarma
-
Philips TAB8507B
12 490 Kč12 490 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 26. 2.Soundbar Philips s počtem kanalů 3.1, Bluetooth, WiFi a výkonem 600 W.
- doprava zdarma
-
Philips TAB7207/10
7 990 Kč7 990 Kč1–5 ks sklademu vás doma 26. 2.Bezdrátový soundbar Philips s konfigurací 2.1, Bluetooth a výkonem 520 W.
- doprava zdarma
Philips
Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.
Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.
Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.
V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.
V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.