461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

Lednový výprodej Lednový výprodej

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Holicí strojky pro muže

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Holicí strojky pro muže
  • Philips SH 50/50

    Philips SH 50/50
    1 099 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Holící hlavy k holícím strojkům Philips v balení po 3 kusech.

  • Philips S7885/50

    Philips S7885/50
    4 699 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Pánský elektrický holicí strojek Philips pro suché i mokré holení s LED indikátory nabití, Bluetooth a 360-...

    • doprava zdarma
  • Philips S5884/50

    Philips S5884/50
    3 699 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Hlavicový strojek Philips se 3 holicími hlavami, indikátorem nabíjení a dobou chodu až 60 minut.

    • doprava zdarma
  • Philips X3002/00

    Philips X3002/00
    1 303 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Pánský holicí strojek Philips s LED indikátorem nabití, zastřihovačem a dobou chodu až 40 minut.

  • Philips QP430/50 3 ks

    Philips QP430/50 3 ks
    849 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Náhradní břity Philips v balení po 3 kusech pro Philips OneBlade 360.

  • Philips QP440/50 náhradní břity 4 ks

    Philips QP440/50 náhradní břity 4 ks
    995 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Náhradní břity Philips v balení 4 kusy pro Philips OneBlade 360.

  • Philips S3143/00

    Philips S3143/00
    1 713 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Pánský holicí strojek Philips s LED indikátorem nabití a výdrží baterie až 60 minut.

  • Philips S9974/35 WET&DRY

    Philips S9974/35 WET&DRY
    6 841 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Pánský holicí strojek Philips pro suché i mokré holení s OLED displejem a výdrží baterie až 60 minut.

    • doprava zdarma
  • Philips QP240/50 4 ks

    Philips QP240/50 4 ks
    1 099 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Sada 4 břitů pro Philips OneBlade.

  • Philips QP624/50 2 ks

    Philips QP624/50 2 ks
    803 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Břity Philips s dvěma nástavci a jednou sadou na tělo.

  • Philips QP225/50 náhradní břity 2 ks

    Philips QP225/50 náhradní břity 2 ks
    749 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Náhradní břity Philips v balení 2 kusy pro Philips OneBlade.

  • Philips BG3017/01

    Philips BG3017/01
    1 003 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 27. 1.

    Pánský holicí strojek Philips s možností použití ve sprše, indikátorem nabíjení a dobou chodu až 50 minut.

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.