Philips
Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:
Philips — Holicí strojky pro ženy
Zobrazit všechny výrobky z kategorie Holicí strojky pro ženy-
Philips BRL176/00
2 590 Kč1 958 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 27. 1.Holicí strojek Philips s jednou planžetou, akumulátorem a zastřihovačem, vhodný pro mokré i suché holení.
-
Philips BRL136/00
999 Kč1 003 Kč1–5 ks sklademu vás doma 27. 1.Bezdrátový dámský holicí strojek Philips pro mokré i suché holení.
-
Philips SC1998/00
9 990 Kč9 575 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 29. 1.IPL epilátor Philips se 3 nástavci a snímačem odstínu pokožky.
- doprava zdarma
Philips
Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.
Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.
Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.
V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.
V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.