461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

předjarní výprodej předjarní výprodej

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Osobní péče

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Osobní péče
  • Philips BHD501/00

    Philips BHD501/00
    981 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Vysoušeč vlasů Philips s ionizátorem, závěsným okem a příkonem 2100 W.

  • Philips HC9420/15

    Philips HC9420/15
    2 499 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Zastřihovač vlasů Philips se 3 nástavci, 60 délkami střihu a dotykovým ovládáním.

    • doprava zdarma
  • Philips BHD512/00

    Philips BHD512/00
    1 298 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Vysoušeč vlasů Philips s ionizátorem, tvarovací koncovkou a příkonem 2300 W.

  • Philips HX3675/13

    Philips HX3675/13
    2 299 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Sada 2 sonických zubních kartáčků Philips s časovačem, tlakovým senzorem a automatickým upozorněním na výmě...

    • doprava zdarma
  • Philips HX9092/11

    Philips HX9092/11
    749 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Náhradnice hlavice Philips k zubnímu kartáčku Sonicare 3. generace.

  • Philips BRE710/00

    Philips BRE710/00
    2 079 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Epilátor Philips pro mokré i suché holení s osvětlením, dvěma rychlostmi a Li-Ion akumulátorem.

    • doprava zdarma
  • Philips BRE710/00

    Philips BRE710/00
    2 079 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Epilátor Philips pro mokré i suché holení s osvětlením, dvěma rychlostmi a Li-Ion akumulátorem.

    • doprava zdarma
  • Philips NT3650/16

    Philips NT3650/16
    499 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Detailní zastřihovač chloupků Philips pro zastřihování chloupků v nose, uších a obočí.

  • Philips BHC010/10

    Philips BHC010/10
    399 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Cestovní vysoušeč vlasů Philips s impulsem studeného vzduchu, funkcí ThermoProtect a úzkým nástavcem pro tv...

  • Philips HX9092/10

    Philips HX9092/10
    749 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Náhradní hlavice Philips se standartní velikostí hlavice a kompatibilní se všemi modely kartáčku Philips So...

  • Philips BHD351/10

    Philips BHD351/10
    702 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Vysoušeč na vlasy Philips se 3 rychlostmi, technologií ThermoProtect a nástavcem Airflower.

  • Philips HX6068/13

    Philips HX6068/13
    1 104 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 26. 2.

    Náhradní kartáček Philips v balení 8 kusů.

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.