Philips
Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:
Philips — Příprava kávy
Zobrazit všechny výrobky z kategorie Příprava kávy-
Philips EP0824/00
9 999 Kč8 399 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 1. 1.Automatický kávovar Philips s funkcí horké vody, možností nastavení hrubosti mletí a regulací intenzity kávy.
- doprava zdarma
-
Philips HD5120/00
2 390 Kč2 003 Kčvíce než 5 ks sklademu vás doma 1. 1.Kávovar na filtrovanou kávu Philips s objemem 1,2 litrů, funkcí Drip Stop a příkonem 1000 W.
-
Philips HD7900/50
6 199 Kč6 203 Kč1–5 ks sklademu vás doma 1. 1.Překapávací kávovar Philips se 2 nádobami, integrovaným mlýnkem a LED displejem.
- doprava zdarma
Philips
Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.
Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.
Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.
V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.
V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.