461 100 150 Po–Pá 9.00–16.00 zavolejte mi

Philips

Philips 250x200

Výrobky od značky Philips můžete nalézt v těchto kategoriích:

Philips — Péče o vlasy

Zobrazit všechny výrobky z kategorie Péče o vlasy
  • Philips MG5930/15

    Philips MG5930/15
    1 303 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Multifunkční zastřihovač Philips se 7 nástavci, 11 délkami střihu a dobou chodu až 120 minut.

  • Philips MG5930/15

    Philips MG5930/15
    1 303 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Multifunkční zastřihovač Philips se 7 nástavci, 11 délkami střihu a dobou chodu až 120 minut.

  • Philips MG5930/15

    Philips MG5930/15
    1 303 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Multifunkční zastřihovač Philips se 7 nástavci, 11 délkami střihu a dobou chodu až 120 minut.

  • Philips BHS742/00

    Philips BHS742/00
    2 503 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Žehlička na vlasy Philips s 12 různými teplotami, keramickými destičkami a ionizační technologií.

    • doprava zdarma
  • Philips BT3234/15

    Philips BT3234/15
    903 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Elektrický zastřihovač vousů Philips s 20 délkami střihu, indikátorem nabití baterie a samoostřícími břity.

  • Philips BT5515/70

    Philips BT5515/70
    1 347 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Zastřihovač vousů Philips se 40 délkami střihu, indikátorem nabití baterie a dobou chodu až 90 minut.

  • Philips QP6552/15

    Philips QP6552/15
    2 503 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Multifunkční zastřihovač Philips s indikátorem baterie, výdrží až 120 minut na jedno nabití a nastavením dé...

    • doprava zdarma
  • Philips BHB862/00

    Philips BHB862/00
    649 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Kulma na vlasy Philips s průměrem válce 16 mm a maximální teplotou 200°C.

  • Philips HC3505/15

    Philips HC3505/15
    649 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    1 hodnocení Zastřihovač vlasů Philips s technologií Trim-n-Flow a šířkou stříhání 41 mm.

  • Philips MG5950/15

    Philips MG5950/15
    1 703 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Multifunkční zastřihovač na tvář, vlasy a tělo Philips s deseti nástavci a indikátorem baterie.

  • Philips MG5950/15

    Philips MG5950/15
    1 703 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Multifunkční zastřihovač na tvář, vlasy a tělo Philips s deseti nástavci a indikátorem baterie.

  • Philips MG5950/15

    Philips MG5950/15
    1 703 Kč
    více než 5 ks skladem
    u vás doma 25. 4.

    Multifunkční zastřihovač na tvář, vlasy a tělo Philips s deseti nástavci a indikátorem baterie.

Philips

Nizozemský koncern Royal Philips Electronics, jedna z největších světových firem v oblastech péče o zdraví, životního stylu a osvětlení. Společnost má centrálu v Nizozemí.

Philips zaujímá světovou vedoucí pozici ve výrobě systémů lékařského zobrazování a monitorování pacientů, energeticky úsporné osvělovací techniky, domácích spotřebičů, výrobků určených pro péči o tělo a spotřební elektroniky.

Základy společnosti položili v roce 1891 pánové Anton a Gerard Philipsovi, když v Eindhovenu založili firmu Philips & Co. Ta začala vyrábět žárovky s uhlíkovým vláknem a na přelomu století již byla jedním z největších evropských výrobců. Povzbuzena v Evropě probíhající průmyslovou revolucí, založila firma Philips první výzkumnou laboratoř, která záhy začala přicházet s prvními novinkami v oblasti rentgenové a radiové technologie. Postupem let seznam novinek a inovací narůstal a dnes obsahuje mnoho ve své době převratných výrobků, které obohatily každodenní život lidí.

V roce 1925 Philips začal provádět první televizní experimenty a v roce 1927 zahájil výrobu rádií. Do roku 1932 jich prodal milion a stal se největším výrobcem rádií na světě. O rok později vyrobil svou 100-miliontou elektronku a v USA začal vyrábět rentgenové přístroje. V roce 1939, kdy byl na trh uveden první elektrický strojek Philips.

V roce 2004 představil Philips novou filozofii své značky nazvanou „sense and simplicity”. Tu podpořil pružně přizpůsobitelnou reklamní kampaní a potvrdil své odhodlání nabízet spotřebitelům výrobky, které jsou moderní, snadno se používají a jsou koncipovány tak, aby splňovaly jejich skutečné potřeby.